امي وحكايتها

 

نا اسمي مروان عندي 18 سنه حاليا بدات قصتي من سنتين كونت في اعداديه مكنتش اعارف حاجه عن الجنس خالص مكنش ليا كلام مع حد في المدرسه غير وليد صاحبي واللي كان يعتبر اقرب حد ليا لحد ما في يوم حصل حاجه اقدمي مكنتش فاهمها رجعت من المدرسه وكان المفروض عندي درس بس المدرس مجاش اليوم ده رجعت علي البيت وانا في الدور اللي قبل الشقه بتاعتنا لقيت بتاع الغاز نزل علي السلم بيعدل هدومه واتخض لما شافني ونزل جري علي السلم طلعت دخلت الشقه كان معايا مفتاحي ناديت علي امي سمعت صوت الدش عرفت ان هي في الحمام دخلت اغير هدومي بس شوفت حاجه غريبه لقيت سجاير مطفيه علي الطربيزه بتاعة الصالون وابويا وامي مفيش حد فيهم بيشرب اصلا دخلت غيرت هدومي وفضلت في اوضتي مكنش في دماغي حاجه فرد نفسي علي السرير بس قولت لنفسي لازم ارقب تصرفاتها وارقبها هاوصفلكم ماما هى محجبه و لبسها كله في البيت وبره البيت لبس محترم جدا فى البيت بتلبس جلابيه بيت نص كم واصله لتحت الركبة بحاحه بسيطه
قلت فى نفسى لازام اتاكد ممكن يكون انا بيتهيئلى قومت بليل كانت الساعه 12
قلقت من نومى ورحت ادخل الحمام كان الاضواء خفيفه
واتسحبت على اوضة ابويا وامي لقيت منظر ياااااااااااة مش قادرة اوصفو
لقيت امي قلعة خالص وبتلعب في كسها جامد اوى ونازله دعك فيه بصراحه كسها جامد اوى
وجميل وجسمها حلو اى راجل يتمنه يقرب منها لقيت نفسى مش قادرة اقف على رجلى واعصابى سابت منى
وبحركه لا اردديه بقيت العب في زبري من منظر كسها كنت هموت ودخل زبي السخن بين رجلها يدخل كسها من الهيجان بتاعى بقيت بدعك زبري جامد وخفت لصوتى يعلى مشيت وانا هايج على كس امي
دخلت الحمام لقيت لبن نزل من زبري مكنتش عارف ده جاه منين غيرت هدومي واخدتها معايا الاوضه خفت ل امي تشوفها صحيت تاني يوم روحت المدرسه بس مكنتش علي بعضي من كتر. التفكير لحد ما جالي صاحبي وليد
وليد، مالك يابني من الصبح مش معايا
انا فضلت ساكت ووليد بيكلمني
وليد، لا ده انته حالتك خطيره تعال معايا
اخدني وليد وراحنا اقعدنا في مكان جانب الكانتين
وليد، احكيلي بقا مالك
انا،وليد انا عملت نصيبه ومش عارف اعمل اي
وليد، نصيبة اي **** خربيتك
روحت حكي لوليد كل حاجه من اول ما شوفت البتاع الغاز
وليد قعد بضحك ويقولي فا اي ياعم انته مصعب الموضوع اوي كده ليه انته كده بقيت راجل مدام نزلتهم
انا، يعني اي
وليد، بص انته تاخد الكارته بتاعتي تتفرج عليها لما تروح وانته هتفهم كل حاجه اخدت منه الكارته واليوم ده مروحتش الدرس ورجعت علي البيت بس ملقتش حد في البيت دخلت شغلت الاب توب حطيت الكارته لقيت فيديوهات كتير شغلت واحد لقيت راجل اسمر ومعاها ست تقربنا في سن امي وزبره طويل وهي نزله مص فيه بطريقه غريبه لقيت زبي بداء يتحرك ولقيت نفسي بعمل اللي عملته امبارح لحد ما جبتهم تاني نسخة الفيديوهات علي الاب توب ودخلت الحمام غسلت نفسي وطلعت اقعد شويه في الصاله قولت اتفرج علي التلفيزيون فتحت التلفيزيون ملقتش حاجه قومت اقف في البلكونه اشم هواء سمعت من البلكون اللي جانبنا صوت شبه صوت امي وضحكتها الشقه اللي جانبنا دي بتاعت ناس مسافرين بره قولت لنفسي ازاي امي هناك حاولت الف في الشقه بتاعتنا كان في كام مكان في شقتنا بيبوصه علي الشقه اللي جابينا فضلت احاول لكن معرفتش فضلت اقاعد والشيطان بيلعب في دماغي اي اللي بيحصل واي اللي مخلي امي هناك شويه وحسيت ان الباب بيفتح جريت علي اوضتي لقيت امي بتفتح الباب والصدمه ان هي كانت عريانه خالص ومكنتش قدره تامش علي رجلها قفلت الباب ودخلت اقعدة شويه علي كرسي الصالون وبعدين قامت دخلت الحمام كانت دي صدمتي ازاي امي تامشي كده بره البيت وازاي مخافتش حد يشوفها وهي كده ومين اللي عمل فيها كده طلعت من الاوضه ورحت علي الباب عملت نفسي اني لسه راجع واقعد في الصالون شويه وامي طلعت من الحمام لقتني دخلت لبسة عبايه نص وجت قعدة على الكنبه و قعدت تتكلم معايا فى اى كلام فاضى وانا مابردش غير بكلمات قليله زى اه ولا و انا وشويه قالت انا هروح احضر الغدا
انا، داخل انام شويه قبل الغداء انا اصلا مليش نفس
دخلت انام شوية قبل و انا بفكر فى اللي حصل لحد ما غلبني النور صحيت علي المغرب لقيت ابويا وامي قعدين بيتفرجو علي مسرحه قالت ليهم انا هلبس وانزل ل وليد صاحبي نزاكر شويه
ابويا، طيب متتاخرش احبيبي محتاج فلوس
انا، اه علي العادي
ابويا، طيب هسيبهلك قبل ما انزل
امي، هو انته كمان نازل
ابويا، ايو هروح اقعد مع صحابي علي القهوه شويه انتي محتاجه حاجه ولا اي
امي، لا خالص انا بسالك بس
دخلت لبسة هدومي واخدت فلوس ونزلت روح علي وليد اللي كان لابس ومستنين روحنا علي كافيه
وليد، اي يابني عملت اي
انا، عملت اي في اي
وليد، في الكارته يابني اتفرجت
انا،اه اه
وليد، ولا امروان انته شكلك عبيط صح
انا، ليه يابني
وليد، اصلي هو اي اللي اه
انا، اصلي حصل حاجه ملحقتش اتفرج
وليد، اي اللي حصل
حكيت ل وليد اللي حصل
وليد، لا لازم تعرف مين اللي عمل كده معاها ليكون امك وقعه في مشكله وحد بيستغلها
انا، قصدك اي
وليد، قصدي لازم نعرف كل حاجه بتحصل وانته وابوك مش في البيت عشان بعد كده نعرف نتصرف
انا، تمام عندك حق بس ازاي
وليد، بص هي في فكره بس قديمه شويه
انا، فكرة اي دي
وليد، هنركب كاميرات في البيت ونوصلها علي لاب توب بتاعك وتسجل كل حاجه بتحصل في البيت وانته موجود او مش موجود
انا، اه حلوه الفكره دي بس ازاي ومين اللي عيعملها
وليد، عارف ممدوح صاحبي اللي ابوه فاتح له سيبر
انا، اه مالو
وليد، اخوه الكبير بتاعت كاميرات والكلام ده هو اللي عامل له الكاميرات بتاعت المحل
انا، طيب وهنجيبو ازاي
وليد، بص ياسيدي احنا هقوله ان ابوك شكك ان في حرامي عايز يسرق الشقه وخايف ياجي وامك لوحدها وخايف يقول لامك عشان متخافش اكتر فا هو كلفك با المهم دي انته بعد بكره تعمل حسابك انك متروحش المدرسه واول ما امك تنزل تجيب حاجه تكلمني تمام
انا، تمام
فعلا بعد يومين قولت ل ابويا اني عايز فلوس عشان اغير حاجات في الاب توب وكده وعايز اجيب حاجات للدرس وامي اليوم ده من حظي ان هي كانت رايحه لخياطه اتصلت علي وليد وفعلا لقيته جاي ومعاها واحد بس شبها عبقرينو دخل الشقه وركب في كل مكان في الشقه كاميره معاد الحمام والمطبخ ونزل ووليد قالي تبقا تكلمني بليل امي جت علي الضهر دخلت اوضتها.وانا قولت انا انزل للحلاق واطلع لابسة ونزلت وكان الحلاق زحمه طلعت علي المغرب كان ابويا لسه وصل دخلت اوضتي قولت اشوف فعلا الكاميرات دي شغاله ولا كلام وخلاص فتحت الاب لقيت كل الكاميرات شغاله ابويا في الصالون وامي تقربنا يا في الحمام يا المطبخ عشان مش باينه في كاميره بس وانا بدوس دوست غلط علي حاجه لقيت فولدر تسجيلات بصيت عليه لقيت تسجيل واحد وانهارده قولت ابص يمكن يكون عبقرنو كان بيجرب الكاميرات بس لقيت عاكس كده خالص………….
امي بعد ما انانزلت دخلت الاوضة قلعت امي الجلابيه و لبست روب بس و من تحتها ملط فات نص ساعه و بعدها الباب خبط قامت امي و لبست طرحه على راسها و فتحت الباب
امي : ازيك ياعم جمال
جمال : ازيك يا مدام الهام
عندكوا زباله غير اللى بره دى
امي : اه بس كنت عايزاك تدخل تخدها من جانب البوتجاز
جمال : ماشى يا مدام
دخل عم جمال
جمال : البوتجاز فين
ماما : فى المطبخ بس اقعد خد نفسك الاول
قعد عم جمال و دخلت ماما المطبخ وهو بيبص على طيزها و هى ماشيه قدامه كانت طيزها بتتحرك بكل حريه علشان مش لابسه حاجة عليها رحت ورجعت ايديها فاضيه
وقف عم جمال و بدأ يتحرك ناحيه ماما
جمال : يلا يامره
امي : اي عايز اي يا راجل
راح مسك ايديها و شدها عليه فورا
امي : مالك يا راجل بتعمل ايه
ماتكلمش جمال وراح نزل براسه علشان يبوسها . كان اطول منها و اعرض و كان رغم سنه الا ان جسمه باين كله عضلات مفيش ثوانى و كانت ماما استسلمت فى البوسه و بقت بتحرك ايديها على راسه كمان شد جمال الروب و قلعه و اتفاجئ انها ملط تحته
جمال : اه يا شرموطة . مقولتيش من بدرى ليه
امي : اقلع انت كمان يلا عشان انته وحشيني
قلع عم جمال و ظهر جسمه كان زبره زى ازبار الزنوج اللى فى افلام السكس اسود و عروقه نافره و طول بعرض نزلت امي على ركبها تمصله .
جمال : مصك حلو قوى يالولو انا محدش متعنى فى المص زيك يا لبوه
مقدرتش امي ترد عليه لأنها كانت مشغوله بزبره فى بقها . دقايق و لقيته بيشخر و شالها بين ايده قلبها بين ايديه و بقوا عاملين وضع 69 بس و هما واقفين مش نايمين بقى بيلحسلها و هى بتمصله لكن ثوانى و لقيتها سابت زبره و بقت بتصوت من لحسه ليها
امي : يخربيتك انت بتعمل ايه مش قادره
جمال : اهدى يا شرموطة مالك
امي : انت بتفشخنى مش بتمصلى لسانك بيقطعنى مش قادره استحمل
دقايق و كانت امي بتنطر فى وش عم جمال نزلها عم جمال على الارض و نام فوقيها و بدأ يدخل زبره فى كسها .
امي : كفايه كده مش قادره . كسى هيتقطع
جمال : استحملى يا مرا ده لسه فى نصه
امي : احححححححححح لأ متدخلش زياده مش هستحمل
جمال : خدى يا وسخة
دخل عم جمال زبره كله و امي كانت بتتأوه و تشخر منه و هو مش معبرها
جمال : خلاص دخل يا متناكه
امي : حرام عليك هاموت
جمال : لا يا لبوة مش هتموتى ولا حاجة
كانت حركه جماا بطيئه و افتكرت ان ده بسبب سنه لكن طلع انه بيعمل كده علشان تهيج اكتر على زبره و بعد كده بدأ يسرع حركته كان زى المكنه . بيتحرك بسرعه و مش مهتم بأهات امي تحته لغايه ما لقيت امي بتترعش قام من عليها و شدها قومها و خلاها توطى و ترفع رجليها على السفره . دخل زبره فى كسها و هو واقف وراها و هى بتتهز وجمال وراها بيتحرك و بينزل على ضهرها يلحس بلسانه ضهرها كلها كانت امي جابت تانى
جمال : يلا يا لبوة نفسي انيك طيزك الحلوة دى وراح مبعبص طيزها
امي، لالالا مش قدره راح
شالها جمال و حضنها و بقى بينيكها و هو حاضنها كده و طيزها عماله تترج و هو بيدخل صباعه فيها جامد وهو بينيكها و هى باين على وشها المتعه و الشهوه و الالم . و بتجز على سنانها و بتلحس بلسانها ودنه و رقبته نص ساعه و هو كده لغايه ماجاب جواها نزلها على الارض و قام لبس هدومه
جمال : هابقى اكلمك علشان عايزك في موضوع
امي : ماشى
جمال : اعملي حسابك المره الجايه هنيك طيزك دى . بعبصها بعبوص جامد
امي : خخخخخخخخخخ . بالراحه يا راجل
خرج جمال و قفل الباب وراه وهي فضلت نايمه علي لارض شويه انا لقيت نفسي نزلتهم اكتر من مره وانا بتفرج علي امي وجمال البوب بينكها بس المشكله اني لقيت نفسي مش مضايق بعاكس كونت مبسوط وده كان سبب غريب ليا
ده الجزء الاول عايز اعرف رايكو في قصه و شجعوني عشان انزل الجزء التاني بسرعه و الجزء التاني هيبقى اجمد اكيد لاني اول مره اكتب قصه ❤❤❤❤🔞🐮🔥🔥

الجزءالثاني
بعد ما فتحت الفولدر بتاع الكاميرات وشوفت التسجيل بتاع جمال البوب وهو بينك في امي ولقيت نفسي مبسوط عاكس ما كنت متوقع رد فعلا ونزلت كمية لبن عليهم وانا بتفرج قولت ساعتها انا لازم اعرف كل حاجه عن الجنس مبقاش كده ودخلت علي موقع سكس علي النت وشوفت فيديوهات كتير بس لقيت نفسي بدور علي الممثلين اللي فيهم شبه من امي فضلت سهران طول الليل لحد ما لقيت نفسي نمت لوحدي من كتر التعب صحيت تاني يوم علي ايد امي وهي بتصحيني بس لقيت نظرتي لها اتغيرت بقيت بركز مع كل حركه جسمها بيعملها
امي، اصحه بقا بطل كسل انته نايم من بدري امبارح
انا، معليش اصلي كنت بعمل ابحاث علي لاب
امي، ربنا يقويك ياحبييي يلا قوم عشان نفطر
انا، ماشي هقوم واجاي وراكي
قومت دعدلت هدومي وطلعت وراها بس سمعت امي بتكلم ابويا في الموبايل بتقوله ان دولاب بتاع المطبخ اتفك وهي هتكلم الراجل الصنايعي عشان ياجي يعملو وتقربنا ابويا اقالها مروان نزل ولا لسه قالت له لا لسه قالها طيب خليه يبقي معاكي
امي بعد ما قفلت مع ابويا
امي، مروان حبيبي كونت عايزك تجيبلي حاجات من خالتك سميحه عشان بقالها كام يوم وجعه دماغي
انا، ماشي يا ماما بس هكلم بابا عشان محتاج فلوس
امي، لا احبيبي متتصلش علي باباك انا هديلك كل اللي انته عايزه
انا، ماشي هدخل البس وانزل اروح لخالتي سمحيه دخلت لبسة ونزلت وانا نزل اتصلت علي ابويا وعرفت منه ان صنايعي بتاع المطبخ جاي وانا لقيت نفسي بقوله ان امي قالت ليا وانا موحود في البيت نزلت اقعدة بعد العماره با شويه لحد ما لقيت شاب جاي ومعاها شنطه عده وطلع العمره فضلت اقعد مستني ساعه في ساعتين لحد ما نزل بس كان باين عليه ان هو وخد دش عشان شكله مش متبهدل روحت واخد تاكس ورحت علي خالتي سميحه حبت منها الحاجه ورجعت علي طول علي البيت دخلت البيت لقيت امي في المطبخ اديتها الحاجه وقولت لها انا هدخل انام شويه وصحيني علي الغداء
دخلت اوضتي وقفلت من جواء وشغلت سماعات الودن حبت تسجيلات اليوم بصيت لقيت رن جرس الباب هي فتحت الباب للراجل وهي لبسه عبايه فوق الركبه فضل الراجل متنح قدامها الراجل واقف متنح لبزازها اللي هتنط من العباية كان شاب تقريبا في العشرينات اسمر وطويل شوية وقالها صباح الخير يا مدام
امي، صباح النور
الراجل انا صنايعي المطبخ
امي، عارفه
الراجل، طيب اسمحيلي ادخل
امي، ادخل انا ماسكه فيك وهي بداء الراجل ينزل العده بتاعته ودخل المطبخ بس اكتشف ان المطبخ سليم رجع تاني يامدام انهي مطبخ اللي وقع
امي، المطبخ اهو انته اي معندكش نظر
واقف الراجل متنح علي جسمها الابيض وبزازها اللي نصها باين اتفضل بص قالها حاضر قالتلها اقدمك الحيطة اهي عايزه تتخرم بالشنيور و حيطة اي يامدام راحت قربت منه قالتله انا الحيطه وضحكت الراجل اتجنن وتنح راح رمي العده وقرب منها اوي قالها انتي عايزة ايه عماله تشرمطي عليا وتعبني عايزه اي قالتله عايزه اتفرج علي شنيورك فرجني لو راجل راح ومسكها من رقبتها وزنقها فالحيطة وايدة التانيه كانت بتفك البنطلون قالها انتي شكلك مرة شرموطة عايزة اللي يفشخك وراح شادد العباية منزلها بقيت قدامه بالاندر بس قالها يا بنت الفاجرة علي ده جسم انزلي يا كسمك نزلها علي ركبها مزنوقه ضهرها لكرسي الصالون تمص زبه قالتله احا كل ده زب قالها مصي يا بنت العرص انا من اول ما فتحتي وقولت دي مرة متناكة عايزة تتناك مصي يا شرموطة وهي عمالة تمص وتتمحن بتمص وهو بيلعب في بزازها ويقولها يا بنت العرص كل دي بزاز يا كس امك راح ساحب زبه من بوقها وبعده قالها عايزة قالتله اه اوي راح مقومها قالها لفي وقلعت الاندر قالتله تحت امرك خلاها تلف وتفلقس اوي ويحسي علي طيزها وطراخ علي طيزها الطيز دي عايزة ايه يا لبوة قالتله عايزة تتفشخ طبعا وهو عمال يبعبص كسها من ورا وطيرها ويحسس عليها قالها انتي ايه قالتله انا الهام المتناكة قالها وايه كمان قالتله الشرموطة اللبوة بس ابوس رجل نكني قالها طيب وخلاها تاخد وضع الكلبة ع الارض وهو قلع خالص وبداء ينيك في كسها وانا مقدرتش استحمل فخرجت زبرى من الشورت اللى كنت لابسه و بدأت العب فيه و كان زبري واقف وانا شايف الراجل اقعد يحرك زبه على كسها من بره بحركه دائريه وهى بتتلوى وهتموت من الشهوه وهى بتتلوى وكسها اللى غرقان عسل من شهوتها وهو وقعد يهيجها بزبه من بره كسها ويفرشها على شفايف كسها وهى كسها مش مبطل وبينزل عسل وشهوه
امي مبقتش قادره وبقت تترجاه علشان خاطرى يحطه في كسها بقا كفايه كده هتموتنى بجد دخله بقا هموووت مش قادره بيحرقنى اوى شايف كسها بينبض من الشهوه وبيفتح ويقفل مستعد ياخد زبين مع بعض بس زب الوله لوحده كفايه اوى على اى ست لان عرضه وحجمه وطوله يفشخوا اى ست مهما كانت مفتوحه راح مدخل رأس زبه فى كسها وهى ماصدقت لقطت زبه ولقيتها نزلت بكسها عليه علشان تبلعه وخدته كله لاخره وهو بدا ينيك فيها ويرزع فى كسها وهب بتصوت من الشهوه وصوتها بقا عالى وتقول نيكينى يا دكري افشخنى قطع كسى وهو يقولها هفشخك يالبوه وهو شغال نيك فيها وبيرزع بزبه فى كسها وقلبها على بطنها ورفع طيزها لفوق ودخل زبه في كسها من ورا وقعد يضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويرزع فى كسها وهى بتصوت
انا حاولت اتمالك اعصابى وشهوتى بس مكنتش قادره منظرها والاثاره اللى كانت فيها كانت تخلى اى زبر يجيبهم لوحدو
وشويه راح اقعد على الكنبه وقامت هي اقعدت فى حضنه وركبت زبه وفضلت تتنطط على زبه وهو قافش بزازها وبيرضع فيهم وبيشدها من طيزها ويقرصها وهى كسها بينقط عسل على زبه
وفجأه قام ورفعها بايده على زبه وقعد ينططها على زبه وهى بتصوت وعينيها بتدمع من ضرب زبه فى كسها ولقيتها بتصرخ جامد وبتطلع لفوق ولقيت نافوره من كسها خارجه غرقت صدر الوله وبطنه اول مره اشوف حاحه كده حقيقى قدام
رجع تانى بزبه وفضل ينيك فيها ويرفعها ولما تنزل تشيل كسها لفوق وتنطر على صدره فريحها على الكنبه وقلبها وطيزها اترفعت قدامه وفجأه زق زبه فى خرم طيزها واستغربت لقيته دخل بسهوله قولت اكيد مش اول مره وشكلها اتناكت منه كتير بس افتكرت لما جمال قالها وهي رفضة اول ما دخله فى طيزها صوتت وكسها فضل ينطر وهو سخن وقعد يضرب فيها بزبه فى طيزها وبايده على فخادها اللى بقوا احمر من البطيخه ويشدها من شعرها ويقولها حلو يا لبوه وهى تقوله حرام عليك كفايه فشختنى احا انا مش قادره كفايه بقاااااا قالها مفيش رحمه يا كسمك وفضل يخبط فيها وهى خلاص عينيها برقت ووشها كله عرق وحسيتها هتموت فخرج زبه من طيزها وحطه فى كسها من ورا وبدأ ينيكها برومانسيه وهى روحها رجعتلها بس لسه خلصانه بردو وبعدها سرع فى خبطاته لغايه ما لقيته مسكها من وسطها ونزل لبنه فى كسها وهى لقيتها بتضحك وبتقول اوووووووووووووف اخيراااااا ارتاحت
قولها يخرب عقلك انا اترعبت من منظرك بحسبك موتى
امي، ضحكت وقالتلى لا متخفيش انا متعوده على كده راح خرج زبه من كسها وهو غرقان من لبنه وعسلها وهى كسها بينزل منه لبنه
قام سبها ودخل الحمام استحمه تقربنا او غسل زبه وهى مش قادره تتحرك وجسمها احمر قالتله هات رقم موبابلك عشان هكلمك المطبخ بيبوظ كل يوم راح ضحك وساب كارت بتاعه علي الطربيزه وماشه
ده الجزء الثاني عايز اعرف رايكو في قصه و شجعوني عشان انزل الجزء الثالث بسرعه و الجزء الثالث هيبقى اجمد اكيد.

Share on Google Plus

About sexstorie

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments:

Enregistrer un commentaire